جایزه نمایشگاه نورنبرگ آلمان به محقق ایرانی رسید

پنجشنبه 16 آبان 1398
18:11
نصیری

تهران - ایرنا - دکتر "حمیدالله افراسیابیان" متخصص طب سنتی به عنوان محقق ایرانی به دلیل تولید داروی گیاهی کبد چرب و کِرِم گیاهی پلاکتی جوان سازی پوست، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران نمایشگاه نورنبرگ آلمان (IENA) شد.

نمایشگاه نورنبرگ آلمان (IENA) سالیانه برگزار می‌شود و از بزرگترین گردهمایی‌های محققان و صاحب نظران این کشور محسوب می‌شود. برنامه امسال با مشارکت و همکاری مجموعه‌هایی از جمله فدراسیون بین‌المللی مخترعین برگزار شده است.

نمایشگاه نورنبرگ آلمان از ۳۰ اکتبر تا چهار نوامبر ۲۰۱۹ برگزار شده است. در این نمایشگاه تقریبا یک هزار اختراع از ۵۰ کشور مطرح دنیا ارایه شد که نشان می‌دهد این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های محققان و صاحب نظران دنیا است. این گردهمایی بین المللی به سه بخش تقسیم می شد که شامل "اختراعات صنعتی"، "تحقیقات علمی و صنعتی عمومی" و "تحقیقات آکادمیک و دانشگاهی" است.

جایزه این گردهمایی در قالب چهار بخش شامل طلا، نقره، برنز و ویژه هیات داوران بوده است. جایزه ویژه بخش هیات داوران بالاترین جایزه این نمایشگاه بین‌المللی محسوب می‌شود و شامل هفت جایزه برگزیده بود که محقق ایرانی به عنوان یکی از برگزیدگان جایزه ویژه هیات داوران انتخاب و معرفی شد.

دکترحمید الله افراسیابیان متخصص طب سنتی روز سه شنبه در گفت با خبرنگار علمی ایرنا افزود: باتوجه به کسب مقام اول نمایشگاه بین‌المللی سوئیس، مدال طلای نمایشگاه بین‌المللی سیلیکون ولی آمریکا و مقام اول نمایشگاه بین‌المللی کرواسی، به این نمایشگاه دعوت شده و موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران نمایشگاه بین المللی نورنبرگ آلمان شدم.

وی اظهار داشت: با توجه به ثبت اختراع و تولید "داروی گیاهی کبد چرب" و "کِرِم گیاهی پلاکتی جوان سازی پوست"، توانستم به این موفقیت دست یابم و به عنوان یکی از برگزیدگان هیات داوران این نمایشگاه باشم.

افراسیابیان با اشاره به اینکه این ضُماد طبیعی راه نفوذ مناسب‌تر پلاکت‌های خون به پوست را فراهم کرده و سبب جوان سازی پوست می‌شود، گفت: این کِِرِم، پوست را جوان می‌کند و کلاژن‌های پوست را بازسازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه داروی گیاهی برای رفع التهاب کبد و جمع شدن چربی اضافه کبد طراحی و تولید شده است، گفت: کبد چرب شایع‌ترین بیماری دنیاست و به این بیماری هم "مرگ خاموش" گفته می‌شود و ۴۰ درصد ایرانی‌ها هم کبد چرب دارند.

متخصص طب سنتی ادامه داد: بنابه گفته‌های صاحب نظران، تاکنون هیچ داروی شیمیایی برای درمان کبد چرب تولید نشده است، اما فعالیت چند ساله نتیجه داد و ترکیب سه عصاره گیاهی و فناوری نانو، موفق به تولید این دارو شدیم.




[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوای گیاه است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]